Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-21, 07:47   #5
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til organisering av liten bod

Tenker det kan være noe å hente på en skikkelig gjennomgang av hva som egentlig er der, og hva du egentlig trenger å fortsette å oppbevare, sånn først. Det er ihvertfall sånn for meg. Veldig mye kjekt å ha som det ikke egentlig er noen utsikter til at kommer faktisk til nytte. I garasjen har jeg garasjehyller, de er mye kraftigere og tåler mye. Vil man gå et skritt lenger - måle opp plassen i hyllene og få bokser som nytter plassen. Mye enklere med gjennomsiktige bokser så man ser gjennom, sortert (ihvertfall grovsortert eller kategorisert), gjerne boks i boks for enkelte ting. IKEA har feks en «toppboks» som passer nedi toppen på en stor boks (den deler i to på langs av boksen med et håndtak i midten, sånn «verktøykasse-style»). Noen ting kan muligens henge på endeveggene i kroker? Har for min del skrotet strykebrettet, har et lite et fra IKEA som henges i skapet som en kleshenger. Det er litt mindre funksjonelt, men bruker det så sjeldent, så det holder.

Her er den innsatsen til bokser. Da kan man samle småting i den og ha større ting under i samme boksen:

https://www.ikea.com/no/no/p/samla-i...rent-50102973/

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat