Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 09:49   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Afghanistan - en "huff, så forferdelig!"-tråd

Ja, det vrir seg i meg når jeg tenker på dette. Jeg ser på venninna til barna mine, som med nød og neppe unngikk å bli tvangssendt dit sammen med familien sin for noen år siden, etter en lang ankesak. Hvis UDI fikk det som de ville så hadde hun vært der nå. De hjerteskjærende bildene av folk som prøver å komme seg på fly, som desperat klamrer seg fast, nyheten om død person som er funnet i hjulrommet på et fly. Det er rett og slett litt vanskelig å forholde seg til. Jeg vet ikke hva som er riktig å gjøre, og hva som ville vært best. Prøve å nedkjempe regimet, og risikere et nytt Syria, eller bare la det gå sin gang.