Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-21, 11:40   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kaste resirkulerbare bæreposer?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har liggende bærenett i alle vesker og bagger jeg kan tenkes å ta med ut. Når jeg har tømt nettet etter en handletur e.l. legfer jeg nettet tilbake i veska/sekken. Da slipper jeg å glemme å ta det med. Det funker ikke så bra når jeg går ut uten veske e.l. da.

Jeg gå veldig mye, og da bruker jeg ikke veske, bare lommene på jakka – så da blir ikke de lette nettene med, og i hvert fall ikke de klumpete og store.

Dere må bare komme med tips til andre om hvordan de kan bruke dem, men jeg har etter flere år konkludert med at bortsett fra to-tre til strikketøy, kan de ikke brukes til noe i livet mitt, og jeg vil bare bli kvitt dem på en enkel måte. Og siden de skal være resirkulerbare, ønsker jeg å gjøre nettopp det.

Jeg kaster dem i plastavfallet, tenker jeg, med utgangspunkt i innlegget til meisje.