Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-07, 09:51   #18
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjerm

Jeg brukte flere mnd på akkurat det samme … lese alle mulige slags råd og var vel innom Expert minst 10 ganger før jeg endelig fikk bestemt meg.

Budsjettet mitt var på 10 000kr så det i seg selv satte jo sine begrensninger.

Til slutt endte jeg opp med dette:
http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=67093

Grunnen var jeg ville ha best mulig bildekvalitet og den nyeste teknologien som 10 000kr kunne gi meg. Jeg ville ikke bruke penger på fancy design eller motorisert stativ, kun på bilde. Problemet med mange av de flatskjermene som er på tilbud er at det er gammel tekonolgi. Ofte tilbyr de deg utstillingsmodeller til redusert pris også. Så sjekke alltid hvor gammelt tv er, du vil absolutt ikke kjøpe en 2 år gammel flatskjerm!

Husk også at motorisert stativ er veldig dyrt, du kan fint kjøpe en dreibar gjennomsiktig plate på IKEA til 139 kr som tv kan stå på i stedet for å bruke 4000 ekstra på dette.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat