Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-07, 16:40   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strøm, hvilket produkt?

De som leverer nettet, er nettleverandør, du bestemmer jo selv hvem som skal levere forbruket ditt. Om ikke du gjør noe med det, leverer nettleverandøren strømmen din i første omgang. Ønsker du å bytte leverandør, vil det ta opptil 3-4 uker før du får bytter over.

Jeg anbefaler markedspris/spotpris, men kun om økonomien din tåler oppgang og nedgang i strømprisen. I det lange løp kan du spare mye her.

I tillegg bør du høre om det er fordyrende årsgebyr der du ønsker å kjøpe strøm fra, noe du absolutt bør unngå. Dette er med på å "lure" deg mht. til strømprisen.

Jeg kan dessverre ikke anbefale deg en leverandør, da vi har en strømleverandør som kun leverer lokalt her jeg bor.

Men en ting kan jeg si, jeg har opplevd mye rart mht. Hafslund og Norgesenergi, så der hadde jeg holdt meg langt unna.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat