Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Jeg oppfattet him som å spørre litt etter "luksusproblemer"? Altså ting som folk ikke synes at man har noe med å være misfornøyd med? I så fall kommer det jo forsåvidt litt an på sammenhengen det også. Alle problemer er reelle hvis de oppfattes slik av dem som har det, men man trenger jo ikke klage til noen som har det mye verre, kanskje.
Ja, det er det jeg tenker på. Problemer man har som man ikke kan klage over fordi det ikke er sosialt akseptert å klage på dem. Jeg tror dette med at man ikke skal "klage til noen som har det mye verre" er en del av det som gjør at noen ting er det tabu og klage over.
Eksempelvis: Hvis jeg er laaaaangt over gjennomsnittet pen (altså, dette er et hypotetisk eksempel. ) så er mest sannsynligvis de eneste jeg kan klage til andre veldig pene mennesker, mao veldig få.
Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.
Jenter har vel ikke "lov" til å klage over for store pupper, og menn har ikke "lov" til å klage over for stor tiss ...
(ikke min personlige mening, men prøver desperat å svare på det HI spør om -er det sånn du mener him?)
Ja, jeg tror også at det å ha store bryst og stor penis er en type problemer som man bare kan glemme å beklage seg over.