Sv: Hva slags (innebygget) stekeovn trenger man?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Mannen din driver med pizza, gjør han ikke? Da vil han nok ha en ovn dom virkelig kan ha høy varme. Om dere baker vil du ha en ovn som skårer bra på varmefordeling, se litt på h pr varmevifta er plassert.
Ja, det stemmer, så høy temperatur, varmluft og pyrolyse er det som er krav nå. Hvor bør varmevifta være plassert?
Ser at dampfunksjon øker prisen med 10.000,- minst, og det hadde vi vært villige til om vi var overbeviste om at vi trenger det, men...
Opprinnelig lagt inn av kamp, her.
Jeg steiker nakkekoteletter, Hel kylling, kyllinglår, ribbe, fisk, indrefilet osv i ovnen. Så jeg lurer veldig på hva andre spiser som sier de ikke steiker kjøtt i ovnen (men skjønner det jo vist de ikke spiser kjøtt i det hele tatt da)
Vi spiser veldig lite kjøtt og jeg tror 90% av kjøttet vi spiser er kjøttdeig, da i retter som 11-åringen er opptatt av som taco, bolognese og kjøttkaker. Vi spiser kun kjøtt som er Dyrevernalliansen-merket og da begrenser det seg selv. Også hjelper det jo at vi rett og slett ikke er noe glad i kjøtt da - ribbe, kyllingfilet og indrefilet spiser vi aldri.
Prøver å tenke når vi sist stekte kjøtt i ovnen, og det tror jeg var jula 2018, da vi hadde ei venninne med ribbe-tradisjon på besøk. 
|