Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-21, 08:25   #80
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Som jeg skrev tidligere i tråden, så har jeg ikke begynt å håndhilse ennå. Ved nærmere ettertanke har jeg kommet til at jeg ikke ønsker å gjøre det i framtida heller, pandemi eller ikke pandemi. Jeg er ikke særlig glad i fysisk kontakt med fremmede, - det er jo nettopp fremmede dette blir praktisert på - og ser denne post-pandemiske perioden som en fin anledning til å avvikle skikken. En annen sak er at jeg har en del gikt i hendene, og det er ikke alltid like morsomt å motta i overkant kraftige håndtrykk.

Jeg har heller ikke noe behov for å klemme venner i dagligdagse hei- og hadet-situasjoner, men mulig jeg bare kommer til å godta det en gang i blant hvis de har et ønske om det. Familien derimot klemmer jeg masse på, og ser virkelig fram til en normalisering mtp smittesituasjon. Og en tredje vaksinedose i boks.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat