Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-21, 20:33   #95
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.860
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2021

Mine to eldste har fått en flaxkalender og en sjokoladerkalender i flere år, nå. Bare yngste på 14 som har fått gavekalender. Jeg kjenner jeg er veldig fornøyd med at det ikke er 72 gaver å fikse. Da de var yngre, fikk de åpne hver 3.dag. Kjipe mammaen.... (i tillegg hadde de en sjokoladekalender hver).
Jeg håper yngste også ønsker en ferdigkalender i år, for jeg får spader av å bare tenke kalendergaver.
Men all kred til dere som klarer å opprettholde tradisjonen i så mange år.

Til borteboende studenter ser jeg for meg at det hadde vært superstas med alt av tørrvarer på matbutikken, samt et par flakslodd.

Fintdethei! er ikke aktiv