Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-21, 12:32   #19
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min veldig positive erfaring med personlig shopper :D

Jeg har prøvd dette i to omganger, begge på Sandvika storsenter, men med to ulike.

Egentlig så foreslo de at jeg burde fortsette å bruke tjenesten, for shopperen vil over tid bli mer og mer kjent med meg og preferanser, og dermed treffe stadig bedre. Jeg tror faktisk hun sa jeg bare kunne sende en mail om jeg trengte feks et spesifikt plagg, så kunne hun foreslå noe uten at jeg måtte booke time.

Første runden fikk jeg mange fine antrekk som også egnet seg til mix'n match. Andre runden traff ikke like bra, men det er var muligens jeg som var for utydelig, både med henne og meg selv hva jeg ønsket.

Jeg syns det er en genial måte å få bygget en ordentlig garderobe på, og begge gangene jeg har gjort dette så har jeg hatt stor vektendring sånn at jeg uansett har måttet ha mye nye klær. Dessverre evner jeg ikke å vedlikeholde vekt, ellers skulle jeg fortsatt å gjøre dette og bare fylle på litt. Å kjøpe noen få, men riktige plagg er mye billigere og bærekraftige enn de der stressa "nå må jeg ha noe"-desperasjonskjøpene mine..

Jeg har opplevd at hun har plukket klær tilpasset mitt budsjett, og det er virkelig absolutt ikke noe kjøpepress.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat