Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-21, 16:05   #148
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi gir også gaver til voksne og jeg synes det er veldig hyggelig. Det er ikke så fryktelig mange uansett, vi har tre søsken til sammen og så har tre av fem nevøer/nieser blitt voksne. Det er bare broren min og kona som ikke har barn og de får dyrere gaver enn mannens søsken, men det er forsåvidt ikke bare fordi de ikke har barn, men fordi de er en mye større del av livene våre.

Jeg synes det er trist at færre og færre sender julekort. Jeg skjønner jo at livet er travelt og at dette kanskje er det letteste å kutte ut og det er også tydelig at mange slutter når barna ikke lenger vil stille opp på bilder, men jeg synes det er synd likevel. Jeg setter pris på alle julehilsener og alle julekort, enten de kostet 5 kr på Nille eller er dyre kort med fotografbilder på, henges opp i snor foran et av de store stuevinduene.

Vi gir gaver til voksne på min side + at jeg gir til gode venninner, håper vi aldri slutter med det for ja det er veldig hyggelig..

Chablis er ikke aktiv