Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-21, 22:21   #152
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Har skrevet lite julekort de siste årene, men i fjor skrev jeg mange pga. corona. Er i grunnen glad for det. Har nå de siste månedene vært flere som har snakket åpent om at de har strevd disse månedene, særlig mennesker som er alene eller har en liten husholdning eller måttet isolere seg pga. helse. Så skriver nok til mange i år, også.

I fjor brukte jeg for første gang Postnord sitt verktøy, hvor du lager kortet, skriver og sender samme sted. Det var billigere jo flere du sendte. Fikk tipset her på FP. Mener jeg skrev en nokså lang standardtekst og kunne legge inn adressefila fra Excel, eller noe sånt? De ble ihvertfall sendt i papir fra Sverige, med porto og det hele. Sendte et prøvekort til meg selv, og syntes det var akseptabel kvalitet.

https://www.postnord.no/tjenester-privat/postkortet

Charlie er ikke aktiv