Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 19:29   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og så er det snart jul igjen

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Sitatet er fjernet

Jeg skjønner at dette er et sårt punkt for deg, og jeg må si at jeg beklager at din brors ekteskap har ført til splittelse i familien. Det aner meg at det ikke er en ideell situasjon for din bror heller.

Selvfølgelig har ikke vi de minst kompliserte familieforhold. Allikevel har jeg såpass tiltro til mine barn at de skjønner forskjellen på sin mormor og morfars hjem, og sin farmor og farfars hjem. Dette kan vel til en viss grad sammenlignes med skilsmissebarn som har to hjem, to forskjellige måter å løse hverdagskabalen på.

Jeg kan kun uttale meg ut i fra egne erfaringer. Jeg feiret aldri jul som barn, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri savnet det. Hvis det hadde vært viktig for min mann å feire jul hvert år, med barna OG meg hos sine foreldre, da hadde jeg gjort det. Dette er ingen overkjøring av noens følelser, men et samarbeid.

Sist redigert av Nenne : 13-10-06 kl 22:11. Årsak: Solveigmor ba om fjerning av sitatet.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat