Tråd: Leilighet
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-21, 11:36   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leilighet

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg følger med i tråden til Millact - jeg flytter inn i splitter ny 3 roms selv om to måneder med ungdommen min. Kjøkkenkrok og stue er åpent som Millacts, og er på 31 kvadrat.

Budsjett er begrenset, men jeg tenker å prioritere innredning av garderober på soverom og i entrè, vaske/tørketrommel maskin skal kjøpes og installeres i "tårn" på bad. Ny,god seng til meg selv skal anskaffes. Gardinskinner (doble) i tak har jeg lyst på og eventuell solskjerming til våren (leiligheten har sydvendt beliggenhet med overbygd balkong).

Rundt spisebord (som Pepper foreslår) med ileggsplater er notert. Med gode stoler til..

Belysning er vanskelig,men følger med og noterer forslag

Jeg skal også ha ny seng; min nåværende er dobbeltseng fra Svane, straks 16 år gammel og ikke så god lenger. Jeg tar det minste soverommet og tenker det blir 120 cm rammemadrass fra Ikea på meg. Det holder. De er ikke så dyre heller.

Det følger med noe solskjerming; må forsøke å finne ut nøyaktig hva. Jeg kom så sent inn i prosjektet at alt av møter er unnagjort før det.