Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-21, 15:43   #20
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir man i gave til søster som feirer år? (Polyanna: Ingen adgang)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Søsteren min har rund dag nå snart, og jeg trenger hjelp til hva man gir i gave på en slik dag. Og hvem er vel bedre til å hjelpe meg enn FP?

Broren min er samme årgang og han fikk hjemmestrikket genser av meg (pluss to par restegarnssokker) og et middagsselskap. Det siste har han ikke benyttet seg av enda av koronaårsaker m.m., men selskapet er da tenkt å være hjemme hos meg, han inviterer de gjestene han vil ha og de kommer alle til dekket bord. Alt han må bidra med er å ønske gjestene velkommen.

Nå sier jeg ikke at det er det riktige for dere, men jeg mener at vi nå er såpass godt utstyrt i vår alder at opplevelser ofte treffer bedre enn ting. Så om du spanderer et maraton på henne, type påmelding, reise og opphold og deg som heiagjengleder eller søsterhyttetur med god tid til å ha det hyggelig sammen uten noen forpliktelser, for å ta noen ytterpunkter kostnadsmessig, så vil det sikkert bli tatt godt imot. Du kjenner henne bedre enn jeg og kan sikkert tenke ut noe som treffer midt i blinken.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat