Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-21, 09:18   #9
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selgers og kjøpers risiko - nok en finn.no tråd

Takk for innspill. De var i byen her i annet ærend, og jeg regner med de har dyrebutikk i den nordlandsbyen de kjørte hjem til også slik at de fint kunne handlet et "ubrukt" også. Fuglene må vite hvorfor de ville ha min datters (som jeg for øvrig rådet henne til å ikke selge, det skal sies). De betalte 370 kr for det og fikk med noe for og småtteri, så jeg er ikke helt fjern for tanken på å at jeg betaler de en liten andel av dette tilbake.

Men som kamp sier, så er 40 mil antagelig i overkant stressende for et så lite dyr. Ville aldri gjort det selv.