Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-21, 10:53   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.937
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-butikk Oslo?

Både CC-vest (pikant under), fornebu (siluette) og sandvika (Marinka - IKKE next to nothing) har gode undertøysbutikker. Spesielt CC Vest og Sandvika pleier å ha en del modeller i større cup størrelser inne og er gode på å hjelpe og ligger i gangdistanse fra tog/buss, på Fornebu har de mindre utvalg. Jeg er standhaftig Bravissimo-shopper, men har altså funnet at disse to butikkene er et godt alternativ (!!) hvis jeg trenger noe litt kjappere eller vil være sikker på at størrelsen passer eller ikke makter forholde meg til det nye toll/momstullet. Mener de har typ Fantasie/Panache - husker ikke om jeg har sett Freya der. De har også Primadonna (som jeg ikke er så glad i for liker ikke elastiske cuper) og et nytt merke for meg hvertfall for etpar år siden som heter Empreinte, som har nydelige bh-er hvor noen av dem går høyt opp i størrelsen.
Begge har også vært veldig på tilbudssiden ift å bestille inn større størrelser til prøving i spesifikke modeller hvis de ikke har hatt dem inne, akkurat det er kanskje ikke så relevant for deg.

Change forholder jeg meg ikke til, de blir så fort slappe i fisken i min størrelse og jeg har heller ikke fått noe tilapsningshjelp når jeg har vært innom.
Jeg er ikke så veldig glad i


Sist redigert av m^2 : 28-10-21 kl 11:29.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat