Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-21, 21:03   #223
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har kjøpt julekalendere fra Lindt til ungene og bestilt en bok som måtte bestilles fra utlandet. Og så har jeg begynt å skrive litt lister med gaveideer.

Det som irriterer meg litt er at et familiemedlem har begynt å mase om gaveønsker og hun er troende til å kjøpe noe helt annet enn man foreslår til ungene og hun sier heller ikke ifra dersom hun ikke bruker dem. Så dersom jeg bruker noen av de gode gaveideene jeg har til ungene på henne, så er det godt mulig at de ikke får det i det hele tatt og da er det jo for sent å si det til noen andre. Så da må jeg finne på noe som de evt. blir glad for dersom hun kjøper, men som de ikke blir skuffet dersom de ikke får.

Er det forresten noen steder i Oslo som selger noe spesiell julepynt nå, gjerne i god kvalitet eller håndlaget? Jeg bruker å kjøpe noe nytt på reise hvert år, men i år har det blitt lite reising. Jeg skal innom Oslo en snartur i morgen og det kunne jo vært en mulighet, men har ikke tid til å gå i mange butikker.

zinatara er ikke aktiv