Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-21, 11:20   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Jeg blir litt uvel av denne heltedyrkingen, egentlig, til tross for at jeg liker Jens Stoltenberg godt. De åpenbare politiske bindingene kan vel også gi litt habilitetsutfordringer både for han og Støre.

Argumentene om at han bør få jobben, ramler sammen hardt altså. Han har da ingen fortrinn pga fortiden sin, han må ha kvalifikasjonen som alle andre. Jeg tviler på at alle i hele Norge har full oversikt over hva som kreves av en sentralbanksjef, det vet hvertfall ikke jeg.

Jeg synes det er litt uggent at Ida Wolden Bache havner helt i skyggen i denne debatten, i det minste savner jeg en mer balansert diskusjon.

Kommentarfeltet ansetter heldigvis ingen, ei heller Dagsavisen.