Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 20:20   #47
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Og så er det snart jul igjen

Du må for gjøre som du vil.
Bryr meg fint lite om hva andre gjør.

Men det jeg synnes litt rart er hvordan ungene blir å reagerer på dette?
Annen hvert år men jul og et år uten. Liksom.
"nei i år får dere ikke pakker og i år er det ikke jul"

Turbo er 3 år og driver alerede nå å snakker om julen, for da kommer tante og onkel og så får han masse godteri ,og så ønsker han seg en sark i julegave og sånt.

For meg handler ikke jule om jesus, det har den aldri gjort. For jesus er født i april\mai.
Men handler om god mat, familien samles, folk kommer fra fjernt og nær og man koser seg ilag.
Tror ikke vi har en eneste "jesus julepynt" men nisser hihi

Men hadde sikkert vært fint om dere startet deres egen tradisjon, eks dro på hytta eller noe sånt i julen. Var ilag og koste dere. Og spiste god mat hehe
Det vet jeg mange som gjør.
Noen har juletre noen har det ikke.
For da har ungene fått en tradisjon.
At i jula så drar man på ferie[hytta,fjellet what ever hehe] og koser seg
Jeg bare tenker masse rart nå hehe

For mannen min som er vant med ribbe på julaften så mener han mine og familien min sine tradisjoner med kaklun på julaften er hel håll i hode hihi
For på julaften skal man spise ekkel stygg ribbe

Sist redigert av Honda : 13-10-06 kl 20:25.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat