Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-07, 20:38   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere flinke nok til å klage?

Da jeg var i Trondheim i fjor sommer klagde jeg på en gigantisk vifte utenfor vinduet som laget enormt bråk. Måtte ha vinduet igjen, og rant bort i svette - en natt uten søvn. Da jeg sa i fra fikk jeg straks bytte rom, og juniorsuite til dobbeltrompris. (Du var vel innom på besøk så vidt jeg husker Hattifnatten?) Hadde en lignende opplevelse i Gøteborg en gang, det var nesten bare å åpne munn - så slo de av prisen.

På restaurant skal det imidlertid veldig mye til for at jeg klager. Når kelneren tar høffelighetsrunden sin svarer jeg alltid at maten smaker. I motsetning til min venninne som straks påpekte "Denne kaka er tørr!" - hvorpå den straks ble strøket av regninga.