Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 20:27   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og så er det snart jul igjen

Pakker kommer nok absolutt barna til å få hver jul, jeg har en svigerfamilie som teller mange hoder og som er ivrige pakkekjøpere. Jeg har heller ingen intensjon om å være noen regelrytter, holde dem unna alt som har med jul å gjøre annethvert år. Jeg var da selv med på juleverksted på skolen o.l.

Som sagt mange, mange ganger før i løpet av tråden, min intensjon er kun at mine barn skal lære at desember kan være så mangt. Ingen familiesplitting, ikke noe tyranni ovenfor mann og barn, ikke noe julehat. Bare en annen måte å gjøre ting på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat