Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-21, 07:56   #321
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har begynt å handle gaver til pakkekalenderen, og har et par julegaver ferdig. Vi skal som alltid ha unna et par bursdagsfeiringer i starten av advent før vi virkelig setter i gang med juleplanlegging. Men først skal vi finne ut hvor vi skal når og med hvem i jula. Det er litt av en kabal, men heldigvis uten drama og vonde følelser. Alle skal ha noen å være sammen med, og vi skal rekke å møte alle i løpet av juledagene. Svigerfar har vært med til mamma julaften, og mamma har vært med til pappa (de har vært skilt i snart 30 år), så løsninger finner vi.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv