Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-21, 16:54   #16
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?

Jeg synes det er viktig å tilpasse budsjettet etter økonomi. Jeg kjøper dyrere gaver nå enn når jeg hadde dårligere råd. Har ikke lager budsjett for i år. Prøver å holde det på et fornuftig prisnivå. Har også kuttet ut en del gavemottagere. Men, har gjort det til en greie å gi gave til de single og barnløse.

Til kjernefamilien blir det gjerne en blanding av praktisk gaver de uansett måtte ha, og noe de ønsker seg. Jeg har råd til å legge litt i det, og gjør det uten å ta av.

Jeg prøver dog å være økonomisk og handler gjerne på tilbud om mulig. Prøver å bruke pengene litt fornuftig slik at det blir en fin gave selv om den ikke alltid er så dyr. Feks en gave i år til familiemedlem vi feirer jul med er ansiktskrem (L’Oréal fra Normal 70), en pocket (69-100 kr) og en pakke sjokolade. Fin gave og ikke altfor dyr. Til er barn feks bok kjøpt på tilbud (99), et reisespill eller leke (70) og en pose nissesjokolade (15).

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat