Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-21, 09:50   #40
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, bergensere: ta meg gjennom bybanekrangelen

For meg, som bor i gangavstand til bybanen er valget om jeg skal til Flesland enten å ta bussen ned til sentrum, og så sette meg på flybussen som er mye dyrere enn bybanen, eller å ta bybanen. Da forsvinner den eventuelle fordelen av at flybussen kjører fortere (når det ikke er rush) i den ekstra transporttiden. I tillegg til at bybanen er veldig mye behageligere å sitte på. I verste tilfelle kan jeg arbeide på bybanen.

Jeg er enig i at tiden fra sentrum til Flesland ikke er det beste salgsargumentet for bybanen. Men det som er bra er at den tar omtrent like lang tid uansett når du tar den. For alle oss som har sittet i kø til Flesland, enten i bil eller på buss, og vært redd for å komme for sent frem, så er tryggheten i å vite hvor lang tid det tar med bybanen mye verd.

Og skal du bruke bil må du også beregne tiden på å komme deg fra parkeringsplassen til flyplassen. Det er jo ikke sånn at du kan sette bilen rett utenfor. Der hvor bybanen faktisk stopper.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat