Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-07, 00:42   #85
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holisme - til informasjon

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Kan du og Skilpadda så skråsikkert si at min definisjon er FEIL med store bokstaver bare fordi den er snevrere enn deres?

Selvfølgelig ikke. Jeg har påpekt at jeg synes definisjonen din er veldig snever, og sagt at jeg er uenig i den - og det er vel det jeg har sagt om saken. (Jeg føler meg ikke personlig angrepet av det du sier, jeg er bare interessert i definisjonene her. Men du bør jo ikke bli overrasket eller fornærmet om noen skulle reagere negativt på at du bruker en snevrere definisjon av noe så privat og engasjerende som livssynet deres enn det de gjør selv, og nærmest forteller dem at de tror på noe annet enn det de føler selv at de gjør.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat