Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-21, 13:01   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innetemperatur

Vi fyrer gjerne opp på ettermiddagen og da tipper den opp i 20-21+ og det er jo finfint og da tar jeg gjerne av den ekstra ulljakka
Pr nå, altså før de nye reglene over nyttår hvor det er et mål å for all de l unngå disse toppene i strømforbruket, virker det logisk å ha det relativt kaldt på natta også booste med vifteovn i spisestua på morgenen sånn at frokosten går uten å hakke tenner, også fyre opp på ettermiddagen, utfordringen er unger som kommer hjem før oss, eldste er uansett på rommet sitt mens mellomste gjerne gjør leser i stua, og jeg kan vel ikke pålegge en tiåring å fyre opp heller...

Kjenner mer og mer på at jeg ønsker meg varmevifte med timerfunksjon for å være klar for 2022, også vil jeg ha appen for den panelovnen på min mobil, og egentlig helst litt mer som kan styres sånn.

Men, ja, vel, vi får se hvordan fremtiden blir .