Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-21, 15:43   #10
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dramatisering av Knutby-saken

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Det er så lett å tenke at det der, det skulle jeg glatt stått i mot, altså, men i denne serien synes jeg de får fram så godt at det er nesten umenneskelig hvis du møter det på riktig tid og sted i livet.

Dette tenkte jeg også før jeg ble førstehåndsvitne. Jeg ble også forsøkt vervet selv, og jeg var heldigvis motstandsdyktig denne gangen. Men mange av de som ble vervet i 'min' sekt hadde høy utdannelse og skulle være trenet i kritisk tankegang og kildekritikk.

Og alle kjente teknikker for å hindre refleksjon var definitivt i bruk ( tett program 24/7 dvs aldri egentid, utslitthet, isolering fra familie og venner, finansiell uavhengighet ble forhindret ved rare eiendomstransaksjoner. Par som gikk inn sammen ble effektivt fjernet fra hverandre.)