Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-21, 10:42   #851
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

At vi får KJEFT fra mor pga elektriker kom 0820, og guttungen tiltet i vinkel og måtte hentes på skolen.
For vi skulle ha skjønt at det kom til å skje, og tatt det senere.

Drit i at 1) ikke vi som har bestilt elektriker. 2) det er pga gutten vi måtte ha elektriker. 3) hadde det ikke blitt gjort nå, hadde de revet ned det elektriske anlegget i kjelleren, pga elkontroll.

Drit i at 99.9% av livet mitt er å tilpasse til ungene, og når det glipper EN gang, pga ting utenfor min kontroll, får jeg den kjefteskura, og beskjed om at jeg ikke tenker på gutten.

Ekstra frusterende er det når vi vet at slike ting gjør mor hele tiden, men da er det greit, tydeligvis.

Jeg var så sint en stund at jeg skalv. Roet meg litt nå, men jeg er bare veldig veldig feed up tror jeg.

Snaaaaart juleferie.
(og hvor skal gutten være? Hos oss. For tredje år på rad. For mor skal reise bort...)

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv