Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-21, 13:06   #855
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg leser det som at mor må hente guttungen når han klikker på skolen, fordi Serafin har elektriker hjemme, og derfor ikke mulighet til å hente. At mor mente Serafin burde ha skjønt at guttungen kom til å klikke og måtte hentes etter kort tid, og derfor burde bestilt elektriker til senere på dagen.

Men mulig jeg misforstår.

Du hadde det nesten.

Vi hadde elektriker hjemme. Guttunge tiltet fordi de skulle trekke ut kontakten til spillet hans.
Så han tiltet mer på skolen, kastet bøker etc.
Skolen ringte mor. (hvorfor? de vet han er til oss...) og mor hisset seg opp og angrep meg fordi jeg ikke hadde tatt elektriker senere på dagen.
Vi hentet gutten. Heldigvis var elektriker ferdig da, hvis ikke hadde han kommet hjem til mørkt hus og null internett.
Mor tilbydde seg ikke å hente gutten nei, haha.

Jeg har roet meg, men er fortsatt sur. Men jeg vet hvorfor jeg er sur nå, det hjelper.

Og jeg kjenner enda på at hadde det vært en av de to andre, så hadde de ikke blitt hentet, og belønnet med å få komme hjem og spille. Men mor mente det var så synd på han fordi vi hadde vært så teite, så det måtte han få.

Samboeren bare trekker på skuldrene, men han er jo vant til dette. Jeg kjenner at jeg setter ikke pris på å bli overhøvlet for ting jeg ikke kan noe for, og for ting som mor gjør ukentlig...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv