Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-21, 12:37   #842
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg strikker disse sokkene i et okerfarget garn med glitter fra Fabelknits (som egentlig er litt for lealaust for mønsteret), julegaver. Everything´s connected, mønsteret er på Ravelry.



Mønsteret er litt sentimentalt for meg. Jeg satt hos mormor da hun lå for døden for endel år siden, og strikket etpar rosa sokker etter dette mønsteret. Hun lå og holdt i garnnøstet og tok litt borti strikketøyet og sånt, enda så dårlig som hun var. Jeg og mormor var veldig nære, og det var hun som lærte meg å strikke da jeg var 4 år - alltid hun som gjorde ferdig genserprosjekter og sånt for meg når jeg ble lei
Det var nok fargen hun så, men det var sånn i ettertid såpass sterkt for meg at de rosa sokkene aldri ble ferdige. Ikke ville jeg rekke de opp heller, så de ligger i kurven som et minne.
Men uansett, nå var det gått over 10 år, så tiden var inne til å strikke disse sokkene som tross alt er veldig fine!

For et fantastisk fint minne og nydelige sokker!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv