Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-21, 18:53   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noe liknende som Trinny's multi purpose makeup?

Ååå, så herlig! Mange svar!

I all juleshoppingen så hoppet jeg bare i det og tester ut Trinny sine. Jeg kommer meg jo høyst sannsynlig ikke til butikk med det første, så da var det liksom litt hipp som happ hvor jeg handlet.

Jeg valgte singles i første omgang, og kjøpte i et par omganger, for da holder jeg meg under 350,- grensen (trodde den var borte, men det stod nå vitterligen det på tolletaten sine sider at de fortsatt bruker den). Jeg betaler gjerne mva, men det er alltid til avgiftene på toppen som er kjipe.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ang Trinny så har jeg hatt lyst på disse fra henne:https://trinnylondon.com/uk/products/eyetallics
Men har ikke funnet et sted å kjøpe i Norge.

Så nå sikler jeg på ulike Caviar sticks fra Laura Mercier
https://www.kicks.no/laura-mercier/m...r-rosegold?p=1

Nei, jeg har ikke klart å finne Trinny sine produkter i Norge, så du må nok kjøpe over nett.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

stacks.

Jeg har lip2cheek, de som er matte. Kjøpte kun ut fra veilederen på nett og de passet meg perfekt. Du har flere "album" hvor du kan sammenligne dine farger med andres og det skal godt gjøres og bomme totalt. Jeg er veldig fornøyd med produktene, har både skygger, kremer og concealer...elsker at de kan stackes.

Så flott at du har god erfaring! Ja, når jeg tittet rundt på de ulike produktene, så så jeg alle eksemplene de har på hvordan fargene funker på ulik hud. Og de fargene jeg har valgt meg tror jeg er rimelig sikre for min del. Og så får man med tre ulike prøver på hver bestilling. Det er jo virkelig supert, for da valgte jeg meg prøver på de fargene jeg var litt usikker på, men som jeg tror kan være smashing.

Jeg kjøpte singles nå, men alle kan stackes ikke sant? Sånt sigger jeg også. Blir så jo enkelt å oppbevare. En av de jeg kjøpte nå var en duo dings T-Tones eye2eye. Da får man to komplimentære farger i en, og for meg som ikke bruker masse sminke, så er det supert!