Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-21, 15:25   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi blir jammen glade for forskjellige ting. Jeg hadde begynt å grine hvis jeg fikk samme beskjed.

Jeg vet ikke hvor mye de får være på skolen fremover, men de var i hvert fall tydelige på at det kom til å bli noe fysisk oppmøte.

Ja, det er stor forskjell. Første gangen skolene ble stengt kom det som sendt fra himmelen for min ene, som hadde det virkelig, virkelig vondt på skolen, og var på vei rett inn i en farlig depresjon på grunn av det hun ble utsatt for der. Mens nå er det nettopp dette barnet som ville tatt det tyngst om skolen skulle stenge.

Regner med VGS-eleven min har fått info i dag om hva som blir opplegget fram mot juleferien. Jeg vet ikke hva som har vært opplegget der på rødt nivå, siden hun startet først nå i høst.

Du ser jo veldig ung og fresh ut da Tjorven.