Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-21, 15:22   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gåen pumpe på en 12 år gammel vaskemaskin...

Denne kan ta 8, og det er gull, jeg skal definitivt ikke ha mindre i alle fall.

Den gjør meg kanskje ikke lykkelig sånn at jeg tenker over det til vanlig, men i alle fall kjenner jeg på følelser når den IKKE fungerer skikkelig... Og reelt gjorde den meg lykkelig når vi fikk den i hus, sent en torsdag kveld, når den forrige altså stoppet lørdag kveld. Vi hadde en ettåring. (som brukte tøybleier) og vi hadde ikke familie/nettverk i nærheten å vaske klær hos heller. NÅ har jeg jo alltids muligheten til å få vasket en maskin med håndklær hos noen, få kjørt en ny vask og sentrifuge av den posen med klissvåte klær.

Men før jul har jeg duker som skal vaskes, skjorter, kjoler, bukser, undertøy, håndklær, ull og en kokvask med kjøkkenkluter og håndklær. Minimum.