Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-21, 17:43   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gåen pumpe på en 12 år gammel vaskemaskin...

Det gjør vondt i miljø - hjertet. Men ser er neppe vits i å bruke tid og penger på en repratør

Så. Ny.

Minimum 8 kg kapasitet, gjerne 9.
Godt ullprogram.
Gjerne god energiklasse, strøm er dyrt.

Men trenger jeg WiFi - tilgang til vaskemaskina?? Vi har ikke smarthus. Men klart, om den lever i 12 år så er det ingen som vet hva vi har innen den tid? Men hva gjør man med WiFi på vaskemaskina, liksom????

Merker som er bedre eller mer trøblete enn andre? Den som står er en bosch og den har jo funket rimelig bra til nå.

Noe som er på lager så jeg får ny relativt asap, på power eller elkjøp i nærheten av oss.

Noe rart med power sin nettside for npr ejg brukte filter for å sortere frem på lager og over 8 kg skulle det nære 28 maskiner men når jeg skulle se dem så bare viste den en blank side. Elkjøp lar meg ikke velge mer enn en alrjell brikk og siden det er to som er like langt unna oss så tenker jeg de er like aktuelle.

Vel. Mannen har ikke helt gitt opp håpet om at det ikke er pumpa, men en blokkering, så han jobber med saken. Følgelig piper det jevnt og trutt med feilkode f18 der nede.