Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-21, 12:19   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kjøpt brukte julegaver i år?

Jeg har kjøpt to brukte julegaver. Ei bok som mannen ønsker seg, som er utsolgt fra butikker og forlag, og et klesplagg som 07-jenta ønsker seg, som jeg heller ikke greide å finne i noen nettbutikker eller i fysisk butikk.

Sistnevnte fikk også et smykke i bursdagsgave som jeg fant på Finn. Hun har veldig spesifikk og ikke helt mainstream smak, ønskeliste kom i form av et pinterest-board, med kommentaren "klær og smykker i den her stilen er det jeg ønsker meg". Veldig Y2K-pregede pins, og uten instruksjoner om hvor man får kjøpt den slags. I alle fall ikke i kjedebutikkene på nærmeste senter. Så da er det bare å være kreativ. Fant omsider LANGE, hvite ribbestrikkede leggvarmere på en nettbutikk for dansetøy. Noe smykker har jeg funnet på Etsy, et par plagg faktisk i kjedebutikker, og noe, som sagt, på bruktmarkedet.

Sist redigert av My : 20-12-21 kl 12:33.
My er ikke aktiv   Svar med sitat