Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-21, 22:05   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Pust... Ikke beina på bordet helt enda.

Det står kasser det har vært julepynt i, i stua. De skal ned. Jeg håper å få et par andre kasser kanskje opp på loftet. Jeg vil ha litt mer orden i den delen av stua som ikke er tatt og jeg skal bytte duk på spisebordet og ungene bare "skaaaaaal du????" det er 3 meter langt og ikke en ledig cm omtrent. Eller. Jeg ryddet av så vi fikk spise.

Også skal kwt bake kake og koke gele, til 25.12. Jeg vurderte er øyeblikk å lage kaka den dagen, men så kom jeg på at da har jeg ei ribbe i ovnen, så det blir i dag.

Julefreden pleier ikke senke seg før et stykke utpå natten. Jeg skal, skal.skal prøve å få vært litt tidligere ute neste år. Med god grunn.

Det har bare vært et ekstra tungt år. På jobb. Privat. Fysisk og psykisk. Det bare ble sånn.

Men jul blir det