Vis enkelt innlegg
Gammel 24-12-21, 09:18   #17
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.658
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om boosterdose, da?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Mulig feil ord. Det jeg mener er "amerikanske" tilstander hvor politisk ståsted avgjør om du følger myndighetenes helseråd eller ikke. Jeg tror det er kritisk for en effektiv pandemihåndtering at vi fortsetter å ha høy tillitt til egne myndigheter og følge deres råd, selv om vi er uenige i nyansene. Hvis alle skal tenke selv og gjøre som de selv "føler" er riktig mister vaksinestrategien alt for mye kraft.

Åja, da er jeg enig med deg. Jeg synes det er veldig viktig at folk mener noe om pandemihåndteringen, siden den tid alt ER politisk, men er enig med deg i at det er fint at folk følger anbefalinger og regler uavhengig av politisk ståsted. Det er likevel veldig viktig at folk sier i fra når de er uenig i hvordan det håndteres. Vi risikerer å få et svakere demokrati hvis ikke, og det er skummelt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat