Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-21, 17:16   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbrett eller lesebrett?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Ingenting slår gode joggesko. Nettbrett!

Jeg er egentlig enig. Gode joggesko er best til nesten alt!


Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg synes forskjellen i lesekomfort er så stor at et lesebrett er absolutt verdt det. Synes det er veldig stor forskjell. Alt det andre kan man bruke mobilen til.

Jeg har en Kindle paper white liggende som du kan få låne litt, hvis du har lyst til å teste det ut, før du evt kjøper? Jeg leser ikke på den akkurat nå (har papirbok + lydbok).

Jeg tipper jeg har kjøpt joggesko eller pensko () før jeg rekker å møte deg for lån, men takk for tilbudet!

Jeg ser at de fleste lesebrett har veldig lite lagring? er det fordi bøker, som i ren tekst, tar svært liten plass? Hva gjør man med bøkene hvis brettet blir fullt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat