Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-21, 08:23   #19
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbrett eller lesebrett?

Kontrollspørsmålet er: Blir du sliten av å lese på opplyst skjerm? Og klarer du la vere å la deg distrahere av alt det andre du kan bruke eit nettbrett til? Dette er i alle fall mine to hovudgrunnar til å lese på lesebrett.

Når det gjeld bibliotekbøker har eg bytta ut min slitne Kindle med ein Onyx Boox Poke 3, for eit halvt år sidan. Denne køyrer på android, og ein kan laste ned bibliotekapper. Skjermen er ikkje like god som Paperwhite, men god nok, og mykje betre enn nettbrett. Den andre eg har finne med tilsvarende funksjon, er Remarkable, men det er mykje meir enn eit lesebrett igjen, og tilsvarande kostbart. (Hovedgrunnen til at ein må kunne laste ned apper for å lese bibliotekbøker, er at dei blir borte på leveringsfristen. Eg har høyrd rykter om at det finst avansert hacking som gjer det mogleg å installere android på kindle, men eg veit ingenting om det). Eg les gamle kindle-bøker i kindle-appen på Onyxen. Eller på den gamle kindlen, når den kan vere kobla til strøm.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat