Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-21, 17:56   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg har en mann som er kjempeflink på å kjøpe gaver, dette fikk jeg av ham:

- Det beste av alt! Solbriller i min progressive styrke tilpasset begge øynene for seg, man legger inn det du har fått hos optiker på brillekortet. Kjøpt på nett på salg før jul, jeg fikk være med å velge ut og de ble superkule! Jeg har virkelig slitt på sommeren ettersom jeg ser så utrolig dårlig på nært hold, men helt fint på avstand.
- 4 lys til en Georg Jensen-lysestake som vi har. Den har et format som gjør at vanlige lys ikke passer noe bra. Jeg visste ikke at det fantes spesiallys.
- Et par kule støvletter med herlig for, hæl og grov såle, samtidig som de var smekre.
- Krølltang
- Steamer til tøy (den gamle har tatt kvelden)
- Vannkoker
- Ladestasjon til mobilen som har mikrofon og høytaler.
- Litt diverse lukt-greier fra Rituals
- To Ullvang-gensere
- Airtsg til lommeboken så at jeg kan finne den enklere.

Sist redigert av Pelen : 27-12-21 kl 18:16.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat