Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-21, 09:20   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Når man blir innkalt til teamsmøte på jobben kl. 10 i dag når man begynner på jobb kl. 9 og ikke vet om det på forhånd. Melding var sendt ut klokken åtte i går kveld. Hater folk som ikke kan planlegge og vet de jobber sinnsykt mye overtid (men det er ikke mitt problem). Det er slutt på å si ja til alt, og jeg følger vanlig arbeidstid vi har i romjula og er ferdig kl. 14. Har lagt opp dagen i forhold til hva meg MÅ rekke, og da gidder jeg ikke være med på det møtet når de innkaller på så kort tid midt i romjula og de ødelegger alt jeg må ha klart og oversikt i løpet av dagen og jeg må jobbe overtid i jula pga. dem. Drit og dra. Ikke gadd jeg å dusje og ordne meg før jeg satte på meg hjemmekontor i dag heller, så da ble teamsmøte om 1/2 time enda mer uaktuelt. Har en plan om å dusje etter jobb i dag før vi drar på middag. I dag kjenner jeg at jeg bare gjør akkurat som JEG vil.

Elisabet er ikke aktiv