Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-21, 11:42   #13
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.218
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg fikk pledd, ulltøfler, nydelig fotobok som jeg ønsket meg, et smykke, masse badestæsj, lekre håndleddsvarmere som yngste har heklet, en lekker (og alt for dyr) lampe av eldste, penger, vase og koseklær.
Jeg synes det er hyggelig med gaver, og kommer aldri til å være med på at bare barn skal ha gaver.

Dette.
For noen år siden bestemte vi i lag med en del familiegodset venner å kutte julegaver til voksne. Både jeg og venninnene mine syntes det ble skikkelig stusslig, så etter et par år var venninnegavene på plass igjen, gitt.

Jeg fikk pizzaspade, gavekort på klesforretningen jeg liker best, lokalprodusert sjokolade, trådløs høytaler, bivokslys, et nydelig gammelt saltkar i sølv og krystall, diffuser, en gammel blikkboks til samlingen min, strikket sjal, pannebånd, gavekort på kjøpesenter, eplesåpe, Cognac, rødvin og et par flasker med iseple fra Egge gård.
I tillegg fikk jeg jo fra min mednisse og min hemmelige nisse herfra bl.a særdeles nydelig flamingojulepynt.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat