Sv: Nyttårsforsetter i 2021?
Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.
Fortsette med ukehandling og -meny. Prøve (som alltid) å gå ned i vekt. Gå tur hver dag midt på dagen så lenge jeg har hjemmekontor
Ellers er det en del kjipe ting som kommer i 2021, så jeg velger å ha forsett om å takle det som best jeg kan. Men med kreftoperasjon foran meg og en mamma som begynner å rote veldig, ser jeg for meg at noen ting kanskje blir verre før de blir bedre. 
mvh
pessimisten pøblis
Oi! Jeg har klart å gå ned 18 kg (eller kanskje +1-2 igjen nå i julen). Jeg har gått mye tur. Vært gjennom kreftoperasjon og stråling og kom ut på andre siden og fikk ferdigattest av kreftlegene for ett år i slutten av mai.
Mamma er mye verre. Vi er i gang med oppfølging. Det er trist. 
Så jeg er ikke på langt nær så pessimistisk i år. Bare realistisk klar over at det er en del ikke-så-morsomme ting jeg må gjennom i 2022 også.
Men jeg har altså klart å gå ned i vekt! Det gikk på forsøk nr 14 eller 35 eller noe. 
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|