Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-21, 21:05   #109
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Jeg har et mål for året som kommer, og det er å se utover. Ikke la egen navlelo dominere hodet og hverdagen, men å bry meg mer om folk rundt meg, både nære, ikke-så-nære og mennesker som trenger å bli sett.
Jeg tjuvstartet nyttårsforsettet i går med å be en av bygdas litt slitne karer med på tur i marka da vi møttes tilfeldig, og det var fabelaktig godt å trø rundt der med en kar i slitte klær og joggesko og to pils i en plastpose. For en flott prat vi hadde, og så utrolig godt jeg har av å komme så nær på mennesker som lever på samfunnets skyggeside, og å få perspektiver på egen situasjon.