Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-21, 13:00   #9
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg tror ikke denne oppfordringen var ment for folk på hjemmekontor som skal jobbe fullt i romjula. Det var vel heller de som har juleferie eller er hjemme i fødselspermisjon eller av andre grunner ikke skal jobbe i jula, som kunne valgt å ha barna hjemme de dagene.

Jeg vet ikke om det er gått ut flere oppfordringer så jeg har et veldig "lokalt perspektiv" på denne saken (og diskuterer kanskje på siden av dere), men det som ble sagt her i Trondheim (19.desember) var:

Opprinnelig lagt inn av sitat

Vi gjør vi så godt vi kan for å holde åpent, både for barn med ekstra behov og for de som har foreldre i samfunnskritiske funksjoner. Men, ut over det, ber jeg foreldre som kan ha barna hjemme - om å vurdere om de kan gjøre det de neste dagene.

Så her var det før jul. (artikkelen er her, men den er bak betalingsmur)