Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-21, 17:58   #149
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.860
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Sitat:

"Vi har en spesiell utfordring i år med begrenset bemanning og mye sykefravær. Barnehage/AKS holdes åpen som vanlig - og alle som trenger plass skal få plass. Allikevel vet vi at det er ca 50 % av påmeldte barn som allikevel ikke trenger plass, og om dette gjelder din familie i år vil vi gjerne få beskjed om det så snart som mulig, så flere ansatte kan få tatt ut ferie!"

Jeg tror vi sender ut noe lignende denne ordlyden. I hvert fall tidligere, da jeg var aktiv på "golvet". I år har jeg ikke lest så nøye hva som ble sendt ut til de foresatte. (Jolie?). Det er jo et problem at ansatte som har avspasering og ferie til gode ikke får tatt den når det et lite barn til stede, og heller må ta den tidligere på høsten når det er full barnegruppe.

Den fra rådmannen kom i år før jul ja, som him skriver. Samme kommune. Det har så vidt meg bekjent aldri vært kommunisert dette fra rådmannen tidligere.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat