Sv: Nyttårsforsetter i 2022?
Opprinnelig lagt inn av 007, her.
Jeg skal styrke meg selv, både fysisk og psykisk.
Jeg fyller 50 i året som kommer, og planen er «å bli trygg på og i meg selv», som mange mener faller på plass når en bikker 40. Nå har jeg ventet i 10 år, så nå er det på tide å ta tak. Hos meg kommer det tydeligvis ikke av seg selv.
Da håper jeg du greier å se det som andre ser, at du ER trygg og fin og flink og like vakker på innsida som på utsida. Du er en av dem jeg lærer aller mest av.
Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.
drikke mer bobler med venner.
Bifalles! 
Jeg skal nok en gang prøve å gjøre noe med vekt. I fjor var mitt annus horribilis og det har blant annet gått veldig ut over vekta. Også jeg som var så flink i 2020. Jeg må også trene (mer) i år. Både styrke og smidighet. Jeg kan ikke fordra kondisjonstrening, men i år skal jeg pakke ut skritt-telleren som ligger i esken sin og sette meg mål. Jeg skriver bevisst "må" fordi jeg kjenner det på hele meg at jeg trenger treningen.
Rydding av garasjeloftet skal tas i 2022 og nå tror jeg en kjøpestopp er på sin plass. Jeg trenger virkelig ingenting. Så foreløpig gjelder den frem til påske. Så får vi se. Vin er unntatt. Jeg må jo ikke bli hent fanatisk heller.