Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-22, 14:18   #67
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.881
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Takk for utrolig mange fine (og mange morsomme!) svar.

For meg er opplevelsen av natur og frisk luft og litt god samvittighet for at jeg beveger meg, viktige motivasjonsfaktorer. Denne julen har jeg og yngste vært på skøyter nesten hver dag, på en brøytet turløype på noen vann i nabokommunen - og det har vært helt magisk. I går gikk vi etter at det var blitt mørkt, med hodelykter, og 1. januar gikk vi i skumringen. Det ble en ekstra flott opplevelse.
Hvis jeg kan få samme opphevelsen med ski på bena, blir jeg superglad, og utfra hva mange av dere skriver, så ser det ut som jeg kan oppnå det med litt bedre teknikk og litt bedre utstyr.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat