Tråd: Hage 2022
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 13:24   #18
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hage 2022

Ja, på tide å glede seg til våren!
Jeg har begynt å spare til ordentlig drivhus, etter at jeg ble bitt av basillen med mitt lille biltema-drivhus i fjor. Men hva skal man kjøpe, plast, glass, stål, aluminium? Hva er viktig å tenke på, hvor kjøpte du huset ditt Anne C?

Plantet visst en del løk i høst, masse allium og litt krokus, må tenke meg om hvor det nå var jeg la dem ned...Har hatt en del grønnsaker de siste årene, lurer litt på å droppe potet i år, da de ble sterkt angrepet av tørråte. Kanskje heller dyrke mer løk og sjalottløk. Og erter og bønner kanskje. Tomater og agurk skal jeg ha i drivhuset, og paprika, det er det vel på tide å så snart? Fikk tak i noen aspargesplanter i fjor, lurer litt på å kjøpe flere av disse, tar noen år før man kan høste, men tenk så stas!

Galathea er aktiv nå   Svar med sitat